Podatki w Farmacji 2011 – rok zwiększonego fiskalizmu dla branży

Mam niezwykłą przyjemność zaprosić Państwa na spotkanie masterclass: "Podatki w Farmacji 2011 – rok zwiększonego fiskalizmu dla branży", która odbędzie się w dniach 17-18 stycznia 2011r., w Warszawie.

Warszawa, 17-18 stycznia 2011r.

Szanowni Państwo

Mijający rok nie przyniósł rewolucyjnych zmian w ustawach podatkowych, które szczególnie dotykałyby przedsiębiorstwa z branży farmaceutycznej. O ile w ostatnich 3 latach można było zaobserwować tendencje do zmniejszania obciążeń podatkowych w farmacji, to rok 2011r. wyjątkowo restrykcyjnie wpłynie na firmy z tego sektora w związku z już wprowadzonymi zmianami fiskalnymi, a przede wszystkim z uwagi na rewolucyjne zmiany przewidziane wraz z wejściem w życie tzw. "ustawy refundacyjnej".

Jakie będą skutki zmian przepisów podatkowych dla działalności promocyjno – reklamowych w branży farmaceutycznej?

Koszty których aktywności promocyjnych i sprzedażowych wzrosną w 2011r.?

Jakie są możliwości stosowania rabatów pośrednich według obowiązujących przepisów regulacyjnych w świetle zmian?

Jaki będzie wpływ zmian podatkowych na umowy podpisywane ze szpitalami na dostawy leków?

To tylko niektóre pytania, na jakie odpowiedzi uzyskają Państwo podczas prelekcji zaproszonych ekspertów, jak również w trakcie dyskusji panelowej stanowiącej podsumowanie spotkania i mającej na celu wskazanie skutków regulacji podatkowych i realnych rozwiązań problemów – z troską, aby informacje miały bezpośrednie zastosowanie w Państwa działalności.

Proszę zwrócić szczególną uwagę na wyjątkowe grono prelegentów, przedstawicieli najważniejszych i najistotniejszych firm doradczych w Polsce, którzy swoją ogromną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem gwarantują uzyskanie wiedzy na najwyższym poziomie.

Kluczowe tematy spotkania

• Podatkowe aspekty projektowanych zmian w refundacji leków
• Pay – back a obniżanie podstawy opodatkowania VAT
• Możliwości stosowania rabatów pośrednich według obowiązujących przepisów regulacyjnych i w świetle planowanych zmian
• Zmiany w zakresie opodatkowania nieodpłatnych przekazań towarów i nieodpłatnego świadczenia usług
• Koszty których aktywności promocyjnych i sprzedażowych wzrosną?
• Skutki dla branży farmaceutycznej zmian przepisów podatkowych w zakresie działalności promocyjno – reklamowych
• Konsekwencje wprowadzonych zmian w świetle najnowszego orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości
• Zmiany w zakresie rozliczania VAT tzw. współczynnikiem
• Jakie problemy mogą się pojawić w związku z koniecznością dostosowania systemów księgowych do nowych stawek?
• Wpływ zmian podatkowych na umowy podpisywane ze szpitalami na dostawy leków?
• Stosowanie i dokumentowanie tzw. "rabatów po trójkącie" w kontekście sprzedaży
• Jaki wpływ będą miały wyroki NSA z dnia 24 maja 2010r. i 5 października 2010r.?

Zachęcam do zapoznania się z programem seminarium przedstawionym w broszurze na naszej stronie:

W sprawie uczestnictwa prosimy o kontakt:

Marcin Horodelski

Sales Manager